Så jävla skönt med måndag!


Dagen har Leif och jag till största delen tillbringat på stan. Där har vi inhandlat jeans, ett linne, dörrmatta, fika och även fyra scarfar på Kupan för endast 40 pix totalt! Man kan lugnt säga att vi är nöjda.

Mötet på banken gav också resultat, skönt att lite koll på sin ekonomi i alla fall men det blev plågsamt tydligt att jag måste löneförhandla. Hur fan gör man?!

Sen tog vi ett besök på gymmet följt av en solning. Skönt att ha det gjort!

Vi har även ätit en sjukligt god middag. Färska laxfjärilar som vi fyllde med fårost och tillagade i ugnen. Till det åt vi sallad med avocado, rödlök och marinerad fetaost. Skulle nog till och med göra Gordon Ramsey nöjd!

Nu ska jag fortsätta följa matchen!

Håj!

Kommentarer
Postat av: terran

jag tyckte mer om dig när du var lite mer bitter...

2008-03-03 @ 22:01:30
Postat av: Elisabeth

Terran: det kommer direkt jag inte är ledig eller får köpa saker. Börjar redan känna att bitterheten är tillbaka.

2008-03-04 @ 08:09:08
Postat av: Anonym

Solning är farligt!

2008-03-04 @ 17:56:29
URL: http://linkan82.blogspot.com
Postat av: Anna

Det lät gott det där....

2008-03-04 @ 18:33:22
URL: http://annasofia79.blogg.se
Postat av: terran

ååh, det kändes skönt att höra! i helgen ska jag bli riktigt bred-leende men fram tills dess håller nog bitterheten i sig.

2008-03-04 @ 19:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0