Saker som stör.

Under denna dag har jag stött på två irriterande saker som jag alltid blir arg över men sedan glömmer bort till nästa gång. De är:

1. När jag ska trycka på start-knappen på dammsugaren trycker jag alltid på fel jävla ställe och drar in hela sladden.

2. Om man är duktig och har matlåda i kylen till lunch eller middag så är det tammefan omöjligt att värma hela maträtten jämnt. Det är alltid iskallt någonstans och kokande någon annanstans.

Nog om det. Här kommer lite bilder från igår:


Leif var snygg.



Jag ser ut som en uppstoppad, död vaxdocka.



Det går inte lägga upp bilder utan att ta med en på Leifs "arga" min.



Linda ser ut som en nöjd katt.



En välmående katt.



Linda och Jenny på Rex.



Sista bilden för kvällen. Lite sliriga.





Är det bakisheten som får en att nästan gråta till Legally blonde 2, eller är den bara otroligt gripande?

Kommentarer
Postat av: linda

hahaha, det var fan kul igår har som börjat piggna till nu kl 23.35.

2008-03-09 @ 23:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0