Sprrrrrrringbreak!


Så underbart skönt med en enda arbetsdag kvar till långhelgen! I morgon bär det av mot Lövångers havskust och Leifs föräldrar. Sen kommer vi att åka fram och tillbaka till mamma också några vändor. Skönt ska det bli att träffa lite familj. Har inte varit hemma på ett tag nu känns det som.

Ikväll har vi ätit tapas på Tapas. Så jävla gott det är alltså! Om ni ska till Umeå och äta rekommenderar jag verkligen att besöka den restaurangen! Kostar väl lite mycket, mellan 240-400 beroende på vad man äter. Eftersom jag inte äter allt kött blir mitt lite billigare. Jag äter mest all sorts ost som går äta. Om man kan vara ostoman är jag det.

Nu ska jag måla mina naglar orange(a?) och se klart Top model.

Höll ju på att glömma, jag ska vara med i rikstäckande radio om någon vecka! På P1! Plus att jag är med i månadens medlemstidning från Coop. Jag är verkligen i ropet, som Leif så fint uttryckte det.

Ha en trevlig påsk!

Kommentarer
Postat av: Leffe

Jävlar så gott med tapas! Fem NV-bollar! Även skönt att ligga i soffan och surfa.

2008-03-19 @ 22:03:31
Postat av: Anonym

Du får lov att säga till när de har varit så man kan på in på sr:s hemsida och lyssna på dig

2008-03-19 @ 22:16:51
URL: http://konstapeln.blogg.se
Postat av: Tåny

Trevlig påsk din kändis!

2008-03-20 @ 09:28:07
URL: http://www.rogerwhore.blogspot.com
Postat av: Anna B

Hej hej!
Ja det verkar nästan som att det kommer att se ut så här för all framtid, eller åtminstone fram till pensionen år 2047 =)
Jobbet är på kriminalvården i Umeå, har inte fått veta något än, men hoppas de ringer idag. Blir galen av att vänta.
Synd att vi inte hann ses, men vi kanske hinner senre i vår. Ska du på klassfesten?
Kram

2008-03-20 @ 11:02:24
URL: http://www.annaividavarlden.wordpress.com
Postat av: Linda Lu

Du måste spara Coop reklamen så man får se kändisen:) Glad Påsk på dig, vi hörs till veckan! kram

2008-03-20 @ 22:51:09
Postat av: Anna..

wow ,man känner alltså en kändis!

2008-03-21 @ 19:06:14
URL: http://annasofia79.blogg.se
Postat av: Leffe

Idag gjorde vi en sjukt cool grej! Kolla Elisabeths nästa blogginlägg! DYNAMITE!

2008-03-24 @ 18:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0