Weekend update.

Eftersom dom senaste två veckorna har varit helt sjuka med jobb och stress inför min lön kom bakslaget idag i form av en massiv huvudvärk. Har i och för sig haft den hela denna veckan men jag trodde jag skulle få vara ledig och lycklig idag.

Lönesamtalet gick förhoppningsvis väl, ska få ett förslag på måndag som jag hoppas blir bra.

Idag vaknade jag klockan sex av en gnällig tax. Jag vet att det är ännu värre att ha ett litet barn som skriker hela nätterna men nu är det ju så att jag faktiskt inte har valt att ha en gnällig tax här hela helgen. Han gnäller hela tiden och får alltid sin vilja igenom. Inte långt efter väckningen gick jag på promenad med honom för att stryka honom medhårs. Ikväll ska han få igen genom att bli lämnad ensam när vi ska på inflyttningsfest hos Linda och Robin. Hoppas bara att min hjärna har slutat banka då!

Har försökt allt för att bli kvitt värken, ibland brukar det funka att vara ute och göra saker. Vi åkte till returmarknanden med glasflaskor, kartonger och annan smuts. Sen gick vi och shoppade lite fina plagg. Huvudvärken höll i sig. Testade sova ett tag i soffan men vaknade av samma bultande känsla. Nu ska jag testa mat och dusch och om inte det funkar kommer jag snart klösa av mig huvudet.

Idag fick jag även ett samtal från arrangörerna av Umeå Open, festivalen som ska hållas här i slutet av mars. Faktiskt rätt bra artister i år! ( Umeå open )
Linda och jag ska vara funktionärer där under lördagkvällen! Jag ska sitta i entren och Linda vet jag inte riktigt vad hon ska göra än. Man får inget betalt, bara att man får se vissa band gratis och mat under dagen. Jag tror bara att det kommer att bli kul att göra nåt annorlunda.

Kan inte lägga ut och visa hur fint vårt badrum är heller eftersom vi fortfarande inte har några taklister. Så jävla segt det går.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Bolin

som blivande akupuntör kan jag tipsa om att massera toppen av dina långfingrar. med ett ganska hårt tryck om du förstår, med tanke på att man egentligen ska sticka in en nål, men det är ju inget man ska leka med om man inte kan sin sak. Håll på i ca 5-10 min , i omgångar. då ska förhoppningsvis huvudvärken försvinna.

2008-03-09 @ 18:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0