Är min storhetstid över?

image59



Gårdagen spenderades i slutändan hos mina chefer i deras hus tillsammans med ett annat par och sammanlagt fyra kids. Man kände sig typ som tolv år men det var trevligt. Vaknde i morse och var sjukt bakfull efter två öl och två glas vin. Notera också att jag drack det sista före tolvslaget. Denna mängd alkohol brukar inte göra mig nöjd under en vanlig festkväll men igår kände jag mig nästintill stupfull efter två öl. Vad har hänt?

Har även en begynnande förkylning och det känns ju aldrig som att det är rätt läge, särskilt inte nu när det är så fullt på jobbet och det vankas fest på lördag. Borde även ha en liten makeover-dag på jobbet märker jag. Många vänner som vill fixa håret. Det är den tiden på året (nice rim). Chefen vill göra mig blond lagom till sommaren. Jag är skeptisk men ställer förmodligen som vanligt upp på det mesta gällande mitt hår. Stackars, stackars hår.

Håller på och kollar resor inför sommaren. Tanken är att vi ska ha is i magen och ta en sista minuten men jag är sjukt sugen på att boka nu så jag får något att se fram emot! Tyvärr har inte skattepengarna trillat in än så det funkar inte.

Nu tänker jag fråga en sista gång: Vilka ska på klassfesten?!

Det verkar som att många har en sjuk jävla ångest inför denna kväll. Varför? Det är väl egentligen bara som en vanlig utekväll i goda vänners lag?

Jag har i alla fall betalt min avgift och på alla möjliga sätt informerat företaget att jag vill ha vegetarisk mat. Väntar med spänning... Tror att jag kommer att få en kotlett som alla andra.

Nu ska jag kurera mig för att orka med dagen i morgon!

Kommentarer
Postat av: Bolin

haha ja det är väl inte ens roligt att jag svarar på den frågan, för ingen har väl hetsat folk att gå på festen som jag?! jag har oxå gjort ett försök att få mig en vegetarisk måltid. Spännande spännande :D

2008-05-02 @ 08:32:00
Postat av: Anna B

Hej vännen! Jag ska på festen, har knappt någon aning om vem mer... Men vi får väl ha kul bara vi om det blir så! Kram

2008-05-02 @ 08:36:31
URL: http://www.annaividavarlden.wordpress.com
Postat av: Anonym

I´m going!

2008-05-02 @ 18:15:29
URL: http://linkan82.blogspot.com
Postat av: Josefin

Jaa...jag såg egentligen fram emot denna klassfest, tills jag insåg att det var för sent att betala/anmäla sig, och ja, då var det inte så mycket att göra åt! =/ Men hoppas ni får roligt i alla fall, hälsa de jag känner och drick en öl eller två för mig! (ja, mer verkar du ju inte tåla...:O) Kramen!

2008-05-16 @ 10:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0