Hallå.

Jag är så otroligt, otroligt trött. Det blir därför ett kort och okreativt inlägg.

I lördags var det superskoj! Klämde vår nya kamera i bildörren på väg TILL festen så jag kunde tyvärr inte fota med min egen kamera. Dock lånade jag en men har inte fått bilderna från den ännu. Lyckades även förstöra remsan på mitt Mastercard så det funkar inte heller. Annars hade jag en kanonkväll, riktigt skoj att träffa alla. Får sota för det genom att vara trött fortfarande.

Jobbade över 1,5 timmar idag också. Hade en så kallad workshop med en färgtekniker från L'oréal och frisörer från en annan salong. Vi hade var sin modell och fick testa massa olika tekniker och färgkombinationer. Känner mig väldigt motiverad och enbart sugen på färgkunder nu. Hoppas det håller i sig länge.

Nu ska jag slockna i soffan igen.

Uppdaterar när bilderna kommit. Ska även lägga upp bilder på valparna. (jag är kär)

Kommentarer
Postat av: linda

Fan va bra, då ska jag boka tid. hur har du det till veckan? kram

2008-05-19 @ 23:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0