Hyper.


Jag är så jävla uppe i varv. Har en miljon tankar i huvudet just nu och varenda muskel är spänd.

Ankom till Burträsk vid 19.00 idag efter en dryg resa genom skogen. Sen fick vi pizza av mamma (ingen jävla diet på helger) och nu har jag just klippt mammas kompis dotter. 300 spänn sitter ju aldrig fel. Särskilt inte inför morgondagen.

Nu ska jag försöka slappna av och bara insupa den underbart friska luften.

Ska även anta utmaningen från Flygarn tänkte jag.

Hittade lite bilder från förra sommaren på mammas dator.

Till exempel den här på mig och Emma från Stadsfesten:

image75

Samt denna av mig och en hårig Leif från samma kväll. Han är underbart söt.


Kommentarer
Postat av: Flygarn

Två tjusiga bilder på tre tjusiga personer.

Anderstorp-det var tider det!

Ha kul på klassfesten. Hälsa men säg ingenting.

Kramo.

2008-05-16 @ 22:42:44
URL: http://emlicon.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0