Jag förlorade.


Hade tänkt trotsvägra att uppdatera min blogg innan Emma Flygare (som jag VET inte är sjuk längre) uppdaterade sin. Jag har väntat och väääntat! Men icke. Jag ger upp, Emma! Du vann! Nöjd?!

Nu har vi besök av taxen Sture igen, denna gången kom han släpandes med prostatainflammation och måste äta penicillin instoppat i en korvbit. Han ska tillbringa helgen här hos oss och är redan sjukt uttråkad. Helst hade han nog viljat vara ute hela tiden. Det finns så otroligt många kissdofter, bajshögar och hundar att lukta och skälla på. Påminnelse till mig själv: Jag ska icket låta min hund gläfsa och bli mordisk direkt han ser en av sina likar.

Min "styvbror" ringde förresten bara för ett tag sedan och bekräftade att vi nu har på riktigt bokat en liten valp! Förhoppningsvis får vi kolla på honom nästa helg när jag ändå ska hem till klassfest'n.

Wii fit är fortfarande en favoritsyssla på kvällarna. Jag försöker träna på den ungefär 30 minuter per dag. Det har blivit mest någon form av step up och boxning. Min arma, otränade kropp har faktiskt fått lite ont i sina muskler. Dessutom testar vi en diet nu för andra veckan i rad. Den verkar hittills riktigt lovande! Inte för att vi går ner eller upp (Leifs önskan), utan för att man mår så jävla bra av den. Min vidriga huvudvärk har inte gett sig till känna och mina urinvägar verkar, ta i trä, vara på bättringsvägen. Men, det är bara ett test just nu!

 

Kommentarer
Postat av: bea

wii fit, låter kul :P

2008-05-08 @ 21:06:03
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se
Postat av: Flygarn

Läs bloggen nu:)

2008-05-08 @ 21:31:28
Postat av: linda lu

hallå, vad är det för diet? jag söker nämligen en bra diet. måste komma och träna med dig någon dag med wii fit! låter ju super kul. kram

2008-05-09 @ 15:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0