Jaha.


Jag är så sur och trött för tillfället. Därför blir det bara sura och bittra meningar som kommer ur mig.

Någon som vet var man kan köpa en fin bikini? Hade beställt en (aldrig mer postorder) som råkade komma i storlek GIGANTISK och sedan var min storlek tydligen slut flera veckor framöver. Måsta ha den inom en vecka. Åker ju på festival om 10 dagar typ och då brukar det behövas lite mindre plagg.

Idag testade jag göra en balfrisyr på en kund. Balen är på tisdag och jag säger bara: Tur som fasen att hon kom idag så vi fick testa! Om jag överlever den dagen är jag nöjd. Rockabilly är inte lätt på kort hår. S'att...

Leif rättar som aldrig förr och jag har bara sömn i huvudet. Livet är ett ekorrhjul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0