Mitt liv i år.

För 15 år sedan (1993):  Färgade jag håret första gången. Efter det var det jävlart kört.

För 10 år sedan (1998): Började på Anderstorp. Flyttade med Johanna till det ökända elevhemmet och hade två riktiga dunderfester som resulterade i stulen mobil samt cd-samling.

För 5 år sedan (2003): Bodde i Umeå och jobbade på Byggmax. Flyttade ihop med Terran och drack mycket Heiniken.

För 3 år sedan (2005): Bodde i Göteborg och började min frisörkarriär. Hade ett jävligt stormigt liv hemma men väldigt fin lägenhet. Träffade Leif för första gången.
 
För 1 år sedan (2007): Lämnade jag Göteborg för Norrland och kärleken. Började på mitt jobb och flyttade ihop med Leif.  

För 3 månader sedan (februari): Hade vi alldeles nyss förlovat oss. I övrigt var livet rätt trist och vintrigt.

Igår (15 maj 2008): Hade jag besök av Jossan på salongen. Mellan 17-21 höll vi på med hennes hår och jag blev riktigt nöjd! Var sedan väldigt trött och utarbetad, samt hungrig. 
 
Idag (15 maj 2008): Har jag hittat (sent omsider) en modell som är PERFEKT för vår färg-workshop som vi ska ha på jobbet på måndag. Har även färgat mitt hår lite till så nu känner jag mig faktiskt rätt nöjd.

I morgon (17 maj 2008): Behöver jag nämna igen att det är klassfest? Ska förhoppningsvis också hinna träffa vår valpunge!
 
Om 1 år (maj 2009): Hoppas jag att jag antingen börjat trivas som fisken i Umeå eller att jag hamnat någonstans där jag gör det. Jag ser helst också att Leif inte har lämnat mig (då dör han) och att vår hund är väluppfostrad.

Kommentarer
Postat av: Terran

Åååhh!! En jäger och en heini! "Följ med hit bort till fläkten så ska jag visa nått..!"

2008-05-16 @ 23:38:35
Postat av: Anna

Vi har rätt fullt upp i helgen, idag är jag hos mamma hela dan å Matte är på svensexa. imorgon åkervi till Åbyn vid 10 och stannar nog hela dan....

2008-05-17 @ 16:09:01
URL: http://annasofia79.blogg.se
Postat av: Flygarn

Nåååå, hur var det då??? :)

2008-05-18 @ 20:31:10
URL: http://emlicon.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0