Det var inte igår!

När man har legat i sängen exakt så länge som jag faktiskt gjort nu är det ganska otäckt när man väl ställer sig upp. Fotsulorna är liksom avdomnade och det pirrar lite i dom. Anledningen till att vi kunnat ligga här så länge är att Ralf är hos sin dagmatte och har varit där sen igår. Han kommer tillbaka i afton när vi ska bjuda på middag så att hon får se hur Ralf bor.

Igår var vi på fest på en gymnasieskola. Det kändes olagligt. Sen gick vi ut på Coverclub och hade jädrans skoj. Tur att Linda inte lyckades övertala mig att sjunga karaoke för då hade jag nog inte varit lika bakispigg idag.

Såg även vissa saker under kvällen som inte alls var okej enligt mig. Fy för folk ibland.

Nu väntas en hejdundrade frukost. Leif är och handlar. Det blir oftast så eftersom jag alltid lyckas komma med bra anledningar att inte gå. Idag till exempel sa jag att jag var förlamad från midjan och ner. Han verkade gå på det.

Tack för alla mascara-tips förresten. Vissa har jag redan testat och andra lät ruggigt intressanta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0