Hair är jag.




Mitt hår är galet nu för tiden. Hanna färgade det superfint i Göteborg och än så länge ser det faktiskt bra ut. Mitt kopparhår skiner igenom på sina ställen och det är svart i vissa toppar men vad fan kan man begära? Frisörer ska ju se lite konstiga ut. Dock är själva kvalitén inte alls vad den en gång varit. Jag brukar ibland ta en tur längs memory lane och ler vid tanken på att mitt hår glänste så mycket att folk i matkön kommenterade det på högstadiet. Nu är det gnissligt, trassligt och torrt. Borde egentligen klippa av minst tio centimeter men om två månader ska jag ju på bal och då måste mitt superkorta nackhår ha hunnit växa ut så det går göra nåt kul av det.

Den 29 november ska vi ha fest på salongen. Innan dess måste jag nog hetta upp mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0