Karies biter inte på mig.


Jag klarade mig helskinnad från tandläkaren. Jag är helt chockad! Nu är det två och ett halvt år kvar tills nästa gång. Då är jag nästan trettio och det är skitlänge kvar.

Dagen fortsatte med en snabbvisit till Skellefteå city. Där hittade jag/vi en underbar balklänning. Svindyr men fin. Min underbara mamma bidrog lite så det känns inte lika saftigt. Tyvärr glömde jag kameran i Burträsk så några bilder av den finns inte. Den måste sys in så jag har den inte hemma än. Jag kommer att bli balens prinsessa!

Fy fan så tråkig jag är. Kanske för att jag kollar på Vänner och har en pratande hund vid mina fötter samtidigt som jag skriver.

Kommentarer
Postat av: Anna

vill absolut se kort sen... Har blivit inspirerad och var bara tvungen att prova min gamla... jag kom faktiskt i den än...

2008-11-17 @ 19:29:14
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad var det jag sa! /Tandläkar´n

2008-11-18 @ 18:48:46
URL: http://linkan82.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du är har väl alltid varit balens prinsessa

2008-11-18 @ 19:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0