Ralf ska då alltid vara värst.


Idag har Ralf fått en ny sele som han ska ha när vi motionerar. Inte nog att att han är söt som få, han drar en size zero också.

Alltså, jobbet är så jävla lugnt just nu. Jag längtar tills folk får pengar och börjar strö omkring sig igen. Nu orkar jag knappt smeta mascara på fransarna innan jag går till salongen eftersom det ändå inte kommer nån. Ska förresten ta tag i mascara-frågan när lönen kommit. Min börjar vara klumpig. Har dock insett att min hud runt ögonen drar åt sig mer än andra.

Ikväll är en sån vidrig kväll. Jag sitter i soffan under en filt med datorn på benen och domderar. Ralf är grinig och det är kolsvart ute. Dessutom saknar jag min kamera lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0