Seriöst?


Fick en kommentar på mitt förra inlägg angående hål/ilningar i tänderna och det var föga lugnande. Ingen annan som kan ge mig en tröstande nyhet? Typ att det ska ila? Jag har panik snart.

Mamma kollar på Svensson, Svensson. Jag leker cool tonåring som vägrar se på sån skit och hellre sitter och chattar på aftonbladet.se.

Burträsk är sig likt och det är ju för väl. I morgon förvandlas lägenheten till salong då min jobbigaste kund ska fixas.

Jag har dåligt om slantar på kontot. Ibland undrar jag varför vi köpte en så pass dyr dator. Jag älskar den ju men ändå. Tänk om jag hade haft dom där 3.500 laxarna att shoppa för i stället. Kommer inte ihåg hur det kändes att bära på en påse med ett nytt plagg i längre.

På måndag ska vi en snabbis in till Skell-hell! Har inte varit där sen juli så jag hoppas att jag hittar. Jag ska testa balklänningar samt även åka buss till Umeå därifrån.

Nu slutar skit-programmet på tv. Då duger mamma igen.

Håj!

Kommentarer
Postat av: T

Jag har nästan alltid haft hål när det ilat. tyvärr. Men jag har också haft typ 30-40 hål i mitt liv. Det är min last.

Du har nog bättre gom än mig, så dina ilningar kanske betyder något helt annat.

Ta bedövning. Det är bra grejjer =)

2008-11-16 @ 20:17:01
Postat av: Anonym

ps. Jag jobbar på det där. Kollar hemnet varje dag och drömmer mig bort (hem).

2008-11-16 @ 20:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0