Slut på gnäll.


Jag tycker att vi är experter på att klaga över hur jäääävla mycket vi jobbar och hur trötta vi är. Samtidigt varslas det folk hela tiden. När jag går på gymmet EN gång är det en sjukt stor grej och jag måste nämna det för alla. Därför har jag bestämt mig för att sluta jobb- och träningsgnälla. Jag har ett jobb som jag gillar och alla jävla människor jobbar ju heltid. Varför klaga? Det finns folk som tränar tre gånger per dag utan att blinka. En sån ska jag även bli.

Från och med nu blir det inget mer sånt. Däremot kommer det att bli annat gnäll. Snart ska jag till gymmet. Det ska bli kul och inte alls jobbigt.



Ralf undersöker Leifs systerson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0