Sömnproblem.


Varför klöste jag mig själv i sömnen imorse? Vid näsvingen har jag nu väldigt ont. Så otroligt onödigt.

Klockan ett ska jag till sjukgymnasten, tror det här är sjätte gången. Sist hade det faktiskt gått ganska bra. Sen ska jag jobba men innan dess ska jag köpa en ny mascara, äntligen. Har inte riktigt bestämt mig för vilken än men det får väl bli den jag hittar.

På lördag har vi vår fest på salongen. Det blir ungefär 30 personer som kommer och vi har fixat goodie bags och hela rasket. Enda problemet är att jag inte har nåt snyggt att ha på mig. Vi som jobbar på salongen ska vara lite överdrivna tänkte vi, så att vi syns.

Nu ska jag ta tag i livet.

Kommentarer
Postat av: Anna

lycka till hos sjukgymnasten!

2008-11-26 @ 11:52:02
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Den Långe

Helt seriöst, din sjukgymnast verkar ju suga pung! Varför inte konsultera en riktigt bra jävel i sthlm istället?? Typ undertecknad! =D

2008-11-26 @ 16:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0