Stormwind!


Det blåser som faaan här. Ralf och jag var just ute och han fick lov att ha på sig sitt täcke. Sen galopperade han hem.

Helgen har ju varit lugn och fattig. Idag har vi sovit mycket. Jag har huvudvärk. Kanske beror på sömnöverskott.

Nu ska jag försöka spåna ut hur jag ska lyckas göra min kund imorgon fin. Behövs en specialare eftersom det är rätt svårt utgångsläge.

Måste även planera det sista inför festen på lördag. Vi har fortfarande inte fixat rätt bord eller kommit på hur kvällen ska se ut. Något tips på aktiviteter som inte för pinsamma eller tråkiga? Har en del saker att lotta ut nämligen. Min hjärna är död.

Kommentarer
Postat av: Terran

Är det personalfest eller fest för "allmänheten" det handlar om? tack för uppdateringarna igår, det var helt ovärderligt mitt bland all julmat.

2008-11-23 @ 17:43:27
Postat av: Anna

Vi hade en typ av "musiktävling" på en personalfest... eller det är ingen tävlig. man gör så här... Alla säger tre hatlåtar och tre favvolåtar till dej. Du laddar hem alla låtarna och alla gäster måste ha med sig typ 20 kr i enkronor. Sen under kvällens gång kan man önska t ex en av Leifs hatlåt/favvolåt och då kostar det 1 kr som man ger till DJ:n/ du. Av nån konsitg anledning blev det mest hatlåtarna vi spelade. På så sätt får ni en mixad musik spelad + att du får en slant över till nåt kul ;)

2008-11-23 @ 19:16:18
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Anna

Det är kanske typsikt lärare att ha sånna lekar och tävlingar på personalfester, men kul hade vi...

2008-11-23 @ 19:17:35
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0