Tack gode...


Idag inser jag hur otroligt mycket jag ser fram emot att flytta härifrån. Det här fan inte hållbart. Ralf blir tokig och springer omkring som en illbatting. Tänkte faktiskt testa springa lite med honom ute nu. Får se om han vill bita mina fötter.

Klockan tjugo över två ska jag till sjukgymnasten. Det här blir femte gången tror jag och än så länge har det gått dåligt. För varje vecka som går hoppar det hon lagat tillbaka och blir trasigt igen. Hon tror nog inte att jag sköter mig. Jag kan dock garantera att jag inte suttit med benen i kors en enda gång sen förra veckan. Hoppas på jackpott idag.

Fick fina skor på posten. Älskar Tradera.

Monster-Ralf hälsar.


Kommentarer
Postat av: hanne

haha! han ser ju skvatt galen ut!

2008-11-12 @ 19:02:47
Postat av: Anna

hur såg skorna ut då? Jag är också på skojakt...

2008-11-12 @ 19:03:56
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0