Torsdag


har jag idag eftersom jag jobbar imorgon.
När jag slutar ska jag hoppa på en buss och åka hem till mami. Där ska jag träffa min bror och hans nya hund, fixa lite hår samt (tyvärr) gå till tandläkaren på måndag. Har nog aldrig haft så här mycket ångest över det. Eftersom jag aldrig haft nåt hål än är ju skräcken för det första värre än någonsin. Dessutom ilar det lite i en tand. Betyder det att jag har hål?

Jag är annars en rätt sur människa idag. Vet inte vad det beror på. Pms, november eller tröttma kanske. Eller alla tre.

Kommentarer
Postat av: Terran

Att det ilar i en tand betyder inte att det måste va ett hål i den. Men oftast. Ledsen.

2008-11-15 @ 11:57:06
Postat av: Anonym

Ilningar i tänder har nog egentligen ingenting med hål att göra. Blekning av tänder kan orsaka ilningar. Det har ju liksom med roten att göra. Jag har haft ilningar massor med ggr men aldrig hål :)

2008-11-16 @ 12:49:13
URL: http://linkan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0