En oväntad semester.


Idag ringde min chef. Han sa att det var så lite att göra att jag skulle få vara ledig i morgon. I stället för att bli eld och lågor blev jag genast ängslig. Eftersom jag ska vara ledig några dagar redan denna vecka tänker jag mestadels med snåltarmen. Känns ohyggligt att missa en hel dags lön ju. När jag nervöst stammade fram detta till chefen kontrade han med att jag faktiskt får betald ledighet. Jag tror det inte förrän jag ser det på lönespecen. Men smieutt ändå!



Måste jag packa regnjacka när jag ska till Göteborg?

Kommentarer
Postat av: Leffe

För mig låter det som en saga. All söndagsångest bortblåst och en extra helgdag. Det är du värd eftersom du faktiskt jobbade igår. Puss!

2008-10-05 @ 20:42:45
Postat av: Terran

Jag kan upplysa om att regnjacka/stort paraply är i det närmaste ett krav här just nu. Och kort hår är en fördel, för frisyren blir helt åt skogen vad man än försöker med. Mössa for the win!

2008-10-05 @ 21:38:51
Postat av: Bolin

Så längesen var det väl inte du bodde här? Har du redan förträngt det underbara höstvädret som den här staden kan bjuda på :D

2008-10-06 @ 12:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0