Första dagen avklarad.

 
Då är man tillbaka i Götet alltså. Vädret har varit super idag, vilket är ovanligt men trevligt.

Therese och jag har varit på stan under större delen av dagen. Har lyckats köpa på mig några saker som jag är supernöjd med. Dock ingen vinterjacka som var lite av ett mål. Verkar svårt.

Klämde även in ett besök på salong Betty Blå som var kanonmysig! Längtar tills det är min tur att vara kund! Sen gick vi alla och åt pasta och nu har jag just nattat Terran som ska upp före tuppstackarn i morgon. Jag har en ganska oplanerad dag och har nog inte tänkt göra alls särskilt mycket. Sova, vila, se på tv och kanske gå lite på stan. Kvällen hoppas jag att jag får spendera hos Emma Flygare och Morris.

Nu ska jag ringa och säga godnatt till mina killar!

Kommentarer
Postat av: flygarn

Ja ja! roligt ska det bli!

2008-10-10 @ 08:40:41
URL: http://emlicon.blogspot.com
Postat av: Anonym

härligt att ha dih hemma igen!

2008-10-10 @ 08:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0