Lördag, bloody lördag.

I morgon jobbar jag. Med tanke på att det är löningsperiod är det kanonsupermycket att göra. Dagen i morgon kommer alltså att bli sex timmars konstant arbete utan rast. Kvällen kommer att bli sömn i soffan.

Men! Det är mycket kul när det är fullt upp. Särskilt som jag börjar ha ganska många stammisar, vissa har jag hunnit klippa tio gånger!



På tal om vår lägenhet. Fick den via Bostaden där jag varit i kö i FEM år. Trodde inte att vi skulle ens komma i närheten av den så jag fick en smärre chock när jag fick mail där det stod att den är vår!
I alla fulla... Den ligger på Öbacka och är 70 nånting kvadrat. Huset är bara två våningar och ingång direkt utifrån. Alltså inget trapphus. Tvättmaskin och torkskåp i badrummet. Smieutt. Inflyttning första februari men det kanske blir tidigare hoppas vi.

Jäklar så göttigt inlägg! Jag känner faktiskt för första gången på ett tag att jag är lite nöjd. Har bestämt mig för att ge Umeå en ärlig chans. Det kan bli bra!

Nu bor ju Jossan här och jag hoppas och ber att en till person är på väg upp igen också....

Harne!

Kommentarer
Postat av: flygarn

Grattis! Åh, låter ju helt FAB! jag är sjukt avis måste jag säga. VIll oxå bo i umä. Vad fan, tvättmaskin och torktumlare är ju typ som att bo på slott i min värld. det är du värd!



Apropå ommöblering. Vi har bordet utdraget efter förra helgens kalasgäster (så att det ryms fler). Har inte orkat ställa tillbaka. Kanske ska vi ha det så? vet inte.

2008-10-25 @ 07:36:18
URL: http://emlicon.blogspot.com
Postat av: Terran

Fan-freaking-tastic! Jag kan se ralf springande i öbacka-parken till sommarn och va sååååå lycklig!

Hare bra. kanin.

2008-10-25 @ 09:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0