Packa schmacka.


Jag håller på att gå igenom i huvudet vad jag ska ha med mig på resan. Kommer inte på nåt.

När jag åkte till Stockholm packade jag nästan ingenting eftersom jag tänkte köpa massa kläder där. Denna resan har jag inte riktigt samma ekonomiska utgångsläge så jag tänker inte shoppa lika mycket. Alltså måste jag packa mer. Fan!


I morse när Ralf och jag var ute och gick såg vi en man stå gömd bakom en buske i en lekpark och sms:a. Jag blev direkt CSI:ig och ville utreda vad fan han gjorde där klockan 08:32 i noll graders temperatur.

Nu ska jag ta fram väskan så känns det som att jag kommit en bit på vägen i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anna

ha så kul i storstaaan

2008-10-08 @ 13:35:00
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: flygarn

Snart kommer du! Vad snygg bloggen blev. VIlken html-master du är.

2008-10-08 @ 19:34:37
URL: http://emlicon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0