Rosetter i fula färger.


Igår hade vi en jobbig men rätt rolig dag. Utställning är ett jäkla sjå. Mycket hundar och riktigt kallt.

Ralf var så otroligt duktig! Han fick tre rosetter och kom tvåa i sin grupp. Ingen aning om hur många som var i gruppen dock. Jag är oerhört tacksam för att Maria var där. Jag är inget stort fan av att springa runt i en ring inför andra men hon var kanon med Ralf och hans släktingar.





Dagen fortsatte sedan till Leifs päron och 60-årskalas för modern. Eftersom jag också är i den åldern tydligen, somnade jag klockan 22.00 och vaknade 9 i morse. Sanslöst. Natten var orolig för Ralf och det är inte konstigt med tanke på att det antingen varit en grävling eller björn på gården! Hans nos snappade kanske upp lite odör.


Vi har beställt en bedårande laptop nu. Tanken var att den skulle vara ganska simpel men det blev en riktig storfräsare. Längtar tills jag får halvligga i soffan och modeblogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0