Helvetet.


Helgen sprang ju bara förbi. Hann inte riktigt med allt jag hade planerat. Vill framför allt be om ursäkt till Mia a.k.a. Flyg-Maria för att jag inte lyckades släpa mig upp på söndagen. Nästa gång jag åker till Stockholm ska jag vara där i några dagar till samt inte dricka öl som en jävla tonåring.

Fick även med mig en förkylning från hufvudstaden. Hela planet hem hostade och nös igår. Nu är jag är tung i bihålorna och hängig.

Idag gav cheferna oss var sin påse med smink från Bed Head. Det är skitabra ögonskuggor men jag har redan en av varje typ sedan min skolgång. Är det nån som är sugen på lite ögonlocksfärg?

Har dessa färger: Grå, lime, lila, taupe (typ grå metallic) samt blå.


Nu ska jag kasta mig i soffan.

Kommentarer
Postat av: flygarn

Ja vill ha!! grå eller blå eller nåt. :) Du måste ju pimpa upp en soc.tant med eget kontor (jag). Puss på du.

2008-09-02 @ 20:09:04
URL: http://emlicon.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag borde gå en sminkkurs först ;)

2008-09-02 @ 20:15:17
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0