Say my name.

Frida hade länkat till ett roligt test på sin blogg. Jag fastnade. Där kan man se vad man ska heta. Svårt att förklara, testa bara! http://www.svenskanamn.se/namn/namngenerator
Kul att om jag och Leif skulle få en son så tycker namngeneratorn att han ska heta Hemming. Vi har alltid skämtat om att vår förstfödde ska heta Henning så det var ju lite kul.

Ligger för första och förmodligen sista gången i sängen och skriver. Fan, det är inte så skönt som det ser ut i Sex and the city. Då ligger alltid Carrie och slöskriver på sängen. Jag har ont i armarna.

Idag kom lönen. Har bestämt mig för att försöka låta bli att slösa den innan Göteborg. Hade kanske inte tänkt shoppa ihjäl mig där men det är kul att ha lite över. Finns ju lite mer att köpa där också måste jag säga.

I morgon är det helg. Dagarna löper förbi. Har varit nyttig hela veckan. Inte småätit. Inte fortsatt att äta fast jag egentligen är mätt, något som jag annars är expert på. Undvikit socker. Druckit grönt te i stället för kaffe. Det är mycket lättare att vara nyttig på veckodagarna när man har mer rutin i livet. Tänkte dock försöka hålla mig någorlunda under denna helg också. Bådar inte gott eftersom Linda kanske kommer i morgon kväll. Vi pratade löst om att äta nåt. LÄR ju bli pizza.

Det är tatueringsmässa här i helgen. Om jag går dit kommer jag att bli sugen direkt jag hör surret.

Nu ska Ralf och jag sova. Leif nördar.

Kommentarer
Postat av: Fröken L

Jag var tvungen att testa namnslumpgeneratorn. Vad sägs om Zubeyde och Zlatan? Men det var enbart med våra förnamn inskrivna.. Andra förslag vi fick var Griselda och Bertram. Wtf?! Det var ju inte ens lite roligt. :P

2008-09-26 @ 19:03:46
URL: http://freckled-j.blogspot.com
Postat av: Anna

ja får vi en tredje flicka blir det Ellinor....

Är det nån knodd på G?

2008-09-26 @ 19:25:48
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Hanne

pravade det där med namnen. Och våra barn skulle tydligen heta Zainab eller Yemkela. What?

2008-09-26 @ 23:03:30
URL: http://hekkula.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0