Vila.



Fy fasen vilken lugn helg det här blev! Vi har inte gjort mycket och det har varit SÅ skönt.

Jag har kanske sovit sammanlagt 20 timmar. Bra inför kommande sexdagarsveckan.

Igår lagade vi sushi. Det är bra eftersom det räcker i cirka tre dagar. Man blir ju mätt se nanting!

Idag har vi köpt en kaffebryggare samt bakat en sockerkaka. Städat lite och väntar nu på Leifs föräldrar som ska komma förbi. Jag har tänt ljus överallt och leker perfekt svärdotter.



Nu är det höst i Umeå.




Jag frågar än en gång: Är det bara jag som när jag ska ladda upp bilder här först får dom längst uppe till vänster utanför själva blogg-rutan? Jag måste sen lägga in samma bild en gång till för att få in den på riktigt.




Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken härlig helg, själv är jag jättetrött. Funderar på att ställa väckarklockan på 21.00 erftersom jag inväntar en auktion på tradera och kommer säkert hinna somna innan dess! Emmy ska få en ny/gammal overall.

2008-09-28 @ 18:42:19
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Fröken L

Soft med en ny kaffebryggare. Vi har ett nytt kök! Ska lägga upp bilder imorgon. Men så har jag ett annat problem, mitt hår har återtagit sin lätt gula ton i topparna. Det suger rätt så hårt. Ska jag komma och köpa hårtoning eller vad gör man??

2008-09-30 @ 22:00:26
URL: http://freckled-j.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0