Basically...


Just hemkommen från en visning med Toni & Guy i samarbete med Loreal. Det var inspirerande och kul.

Alla som jobbade på visningen var från olika delar av världen, London, Australien, nåt annat utomrikiskt land och Sverige. Tjejen från London råkade tyvärr få en mikrofon med liiiite för hög volym. Att hon även hade ett tonläge som var ganska jobbigt gav mig en enorm huvudvärk. Hon använde rubrik-ordet väldigt mycket. Men jag gillar ultrabrittiska, det gör jag.


Har nog listat ut varför jag är så trött. Det är inget jag kan prata om i min sjukt offentliga blogg än så länge men förhoppningsvis tids nog. JAG ÄR INTE GRAVID!!!!

Trött är jag. Sov över 10 timmar i natt. Jag ville somna direkt jag vaknade. Hela dagen har mina ögon svidit och känts svullna. Mina ben är bly. Jag måste fixa det här och det snarast. Som sagt, det är inget allvarligt men förhoppningsvis något kul i slutändan!

Ajöken.

Kommentarer
Postat av: flygarn

inget allvarligt men förhoppningsvis något kul i slutändan. Vad kan det annat va än en bebis. Jag fattar inte. Inboxa mig på fejjan för guds skull.

2009-04-16 @ 00:13:05
URL: http://emlicon.blogspot.com
Postat av: Krull

Så du är gravid? Grattis :)

2009-04-16 @ 12:53:27
Postat av: T

håller med flygarn, let me in on the secret!

2009-04-16 @ 19:49:24
Postat av: Tomas

Hehe, har stört mig länge på att alla jag pratar med som håller hus i London säger "Basically" basically hela tiden. De får ju ge sig

2009-04-17 @ 14:44:13
URL: http://www.rogerwhore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0