Ciao ciao!


Nu har vi bokat vår resa! Vi åker till Sardinien den 24 juni och är där en vecka. (förhoppningsvis) Måste bara fixa hundvakt men det borde lösa sig. ÅhhhHHhhhHHHH!

Det är sjukt mycket nu. Jättemycket på jobbet och det är helt kanon. Får mig att bli mer motiverad. Det är helt sjukt att jag ändå lyckats samla ihop en rätt imponerande skara stamkunder.

Imorgon åker vi hem till Burträsk efter jobbet. På kvällen då ska jag klippa och färga min moder. På lördag dag ska jag klippa, färga och sminka min styvsyster och sen ska vi dit på 30-årsfest på kvällen. Söndag fyller min mamma år så då blir det kalas IGEN. Herrekors. Måste ladda batterierna i kameran.

Nu är det mat, packning och städning som gäller.

Skippar all träning denna vecka eftersom jag känner mig lite hängig i kroppen. Tunga ben och värkande huvud. Känns dumt att överanstränga sig då. Men nästa vecka kör jag igång igen.

Så jävla göttigt inlägg. Förlåt. Kommer ett värre sen!

Kommentarer
Postat av: Krull

Hej! Ryms jag i bilen till Burträsk?

2009-04-02 @ 19:42:01
Postat av: Elisabeth

Hej! du ryms i bussen till Burträsk. 17.20 går den från Umeå busstation.

2009-04-02 @ 20:25:29
Postat av: Anna

vi ses!

2009-04-02 @ 21:25:09
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0