Efter regn...


Har varit och hälsat på Leif.




På vår promenad såg vi att det äntligen börjar växa upp lite nytt liv.




Leif har fått lite bättre nyheter idag men får tyvärr inte komma hem på permis.

Ralf är helt skogstokig och tjuter ungefär dygnet runt. Vet inte varför. Han är inte direkt som en trött, gammal hund som bara ligger och sover. Han kräver verkligen uppmärksamhet jämt.

Nu ska jag lägga mig i badet tänkte jag. Vid fyra ska jag på stan samt Vila-utförsäljning och terapi-shoppa lite. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gahhh! Önskar att jag kunde följa på utförsäljning! Hittar du nått snyggt som du inte vill ha själv kan du ju ringa :-)

/J

2009-04-27 @ 14:42:27
Postat av: Elisabeth

jj: Självklart! :)

2009-04-27 @ 15:28:40
Postat av: Anna

är det nån yrkesförmån att få fara på utförsäljning eller är det bara för du bor i Umeå.... Orättvist i vilket fall som helst;)

2009-04-27 @ 18:34:28
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0