Gamla, röda skolan.


Det blev röda Converse. Linkan hade rätt, den nya modellen var fan smalare än smalast. Inte värt. Är fortfarande lite sugen på vita också men vi får se.

Shoppade inget mer. Jo, ett läppglans. INGET MER! Inte ens på nyöppnade Monki!

Anledningen var främst att jag fick ett samtal av min söta sötnos som sa att han skulle få komma hem på permis ändå. Då kändes kläder inte lika viktiga. Han åkte nyss. Vi har spenderat kvällen i soffan. Han säger att jag drar ur smärtan ur honom. Hoppas.

Ralf är hos dagmatten över natten, jag ska få vila lite och det ska jag göra NU.

Imorgon är det en fullspäckad arbetsdag!

Kommentarer
Postat av: flygarn

vet du vad mamman i förorten gjorde? Jo, hon köpte vita fejk-converse på COOP för 99 spänn.



Jag är så ute.

2009-04-28 @ 21:57:37
URL: http://emlicon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0