Ibland


önskar jag att jag inte var frisör. Att jag kunde gå till en salong, sätta mig i en stol och säga "gör vad du vill".

Nu orkar ingen fixa sitt eget eller mitt hår efter arbetstid. Vi vet exakt hur vi alla jobbar och vad vi absolut inte vill ha. Plus att vi måste tjata lite för att ens få det gjort nån gång. Ibland råder även lite delade meningar om vad man ska göra med sitt eget hår.

Jag vill bara bli omhändertagen, inte stressfixad en fredagkväll klockan åtta.

Att gå till frisören var det lyxigaste jag visste förr. Nu är det bara övertid.


P.s. Jag har svart hår, några centimeters guldbrun utväxt och dessa förbannade urtunnade strån som sticker rätt ut från huvudet. (aldrig mer effilersax)

Kommentarer
Postat av: Anna

vad är det salongen heter och hur hittar jag dit???

2009-04-29 @ 11:58:31
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Anonym

neeej! inte effileringssaxen!

2009-04-29 @ 23:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0