Livet suger för att:


1. Leif är på akuten och har varit det i snart ÅTTA timmar. Han är vid liv men har ont i magen. Pga en tågolycka är allt väldigt försenat där också. Nu ligger stackarn med dropp.

2. Vi trivs inte i vår lägenhet alls. Ingenting känns bra. Igår när jag skulle sova hörde jag hur det kissades på övervåningen. Sövande? Vi hamnade även etta av en miljon mailare på en annons på blocket. Det var en helt underbar lägenhet som verkligen var som en dröm men inflyttningen var från första juni och det hinner vi inte. Surt att tacka nej till.

3. Sjukt mongoloida människor har kastat sönder ett av de två gigantiska skyltfönstrena på salongen med en femkilos hantel. Helt onödigt eftersom glaset inte finns att få tag på utan måste specialbeställas. Sjukt onödigt också för att komma undan med en gitarr.

4. Det är svinkallt och verkar aldrig vilja bli vår.




Sen är livet bra på många sätt också men den listan väljer jag att göra om några dagar när jag tror att allt kommer kännas bättre också. Glömde skriva att jag jobbar sex dar i rad i veckan och det är också lite jobbigt. Dock är det lön på fredag och 2,5 arbetsdagar nästa vecka och det är inte jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fy så förbannat jobbigt!! Va synd om Leif, hoppas det blir bättre snart. Å lägenheten sen, vilken tur ni hade med kön men trist att ni inte kunde tacka ja. Sist men inte minst... KAN INTE FOLK SLUTA PISSA....iallafall då man ska sova.

/J

2009-04-22 @ 09:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0