MBV.MSK.MSP.


Min kille är helt perfekt.

Han låter mig sova hela dagarna och bakar bröd åt mig till frukost. Han fixar min cykel och handlar mat. Han säger att jag vacker fast jag inte sett mig i spegeln på två dagar. Han låter mig vara ledsen och arg. Han skakar armarna när han är glad eller mätt. Han blir glad när jag säger ordet Sardinien. Han är en gudomlig husse till Ralf. Han stöttar mig i allt och motiverar mig ännu mer. Han är söt. Han är en ypperlig lärare. Han har ett grymt tålamod. Han har världens mysigaste famn. Han får mig att vara mig själv.

Det bästa med Leif är att jag kan spendera en hel helg med honom utan att göra NÅGONTING och ändå ha den bästa helgen i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: T

menåååhhhh! Jag blir alldeles blank i ögonen. Om alla fann en Leif skulle världen vara en bättre plats.

2009-04-19 @ 20:15:08
Postat av: Anonym

naaww... gullet då!

2009-04-19 @ 21:00:51
Postat av: Anna

så gulligt du är....

2009-04-20 @ 08:19:44
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men gumman är du en underbar flickvän så säg!!

En underbar flickvän med en likadan KARL med stora bokstäver... Va glad jag blir för eran skull!!

/J

2009-04-20 @ 15:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0