Ralfärenhormonstinnhund.


Det måste ju löpas ta mig fan över hela Umeå samt i Umeås alla kranskommuner. Ralf är galen som en åttondeklassare. Tjuter och gråter. Suktar efter brudar och gruffar med killar. 
 
Nu ligger han under skrivbordet och snyftar.

Imorgon kaaaanske, kaaaaaaaanske Leif får komma hem! (HOPPAS!) Då är det äntligen slut med sjukdomsbloggning för ett tag hoppas jag.

Snart ska vi fixa våra hår på jobbet. Jag funderar på att bli lite ljusare. Bara lite mer brun, inte blond alltså. Klippningen vet jag inte alls hur jag ska ordna. Den är ju sne och lång men ändå kort.

Kanske ska jag bli så här korthårig igen?



Oj, vilken stor bild. Men jag såg ut som en älva på den tiden, så det är ju för väl.

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken fotomodell bil... riktigt snyggt

2009-04-29 @ 11:57:49
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: T

Åhhhh!!! Du är ju så jävla snygg på den där bilden! Lillpuman min!

2009-04-29 @ 20:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0