Flytten så här långt.



Efter en helg med bärande, packande och körande har vi nu äntligen nästan alla våra pinaler i den nya lägenheten. ÅHHHH, så skönt det känns! Helt fantastiskt att J&J ställde upp så in i bomben idag annars hade vi aldrig klarat det! TACK!

Alltså, jag är så trött. Känns inte som att det har varit helg och jag funderar på att sova typ nu.

Vi har kvar att städa ur den gamla lägenheten men vi har drygt en vecka på oss att göra det så det känns rätt okej.

Verkar vara lite smått lyhört här också men om man ska bo i lägenhet får man nog räkna med att höra lite ljud. Det är i alla fall ljust och stort här. Det här kommer bli kanon!

Leif och Ralf åkte just till Sundsviken, Leif ska köra sina föräldrar till flyget tidigt imorgon bitti eftersom dom ju inte har nån bil just nu. Det betyder att första natten i lägenheten blir ensam! Ska sova i soffan så jag får teven som sällskap tänkte jag.

Lägger upp lite före-bilder på lägenheten nu så jag kan jämföra sen när allt är klart:








Kommentarer
Postat av: Krull

Var bor du lilla råtta?

2009-08-05 @ 15:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0