Munhälsa.

Sen min kloka storebror sa att han tandtrådar käften varje dag och en timme varje gång (det sistnämnda är givetvis en lögn från hans sida, hoppas jag), har jag börjat göra detsamma. I två veckor har jag trådat varje kväll innan läggning. Ska bli intressant att se vad det gjort för skillnad nästa gång jag besöker tandläkaren eftersom jag aldrig haft nåt hål än. Om jag har ett vid nästa undersökning ska jag aldrig mer tandtråda.

Vi har just varit ute och gått en sväng i elljusspåret som ligger alldeles bakom huset. Vi har bestämt oss för att köpa skidor till hösten och bli proffs. Det är ju grymt bra träning. På tal om träning, min kropp är så totalt ihophängd så det är fan inte sant. Ont överallt har jag också. Kan delvis bero på alla dessa nätter på luftmadrass. Bara en kvar nu, imorgon kommer vår nya säng!



Nu ska jag trycka i en toning i håret.

Idag fick jag veta nåt grymt roligt!

Kommentarer
Postat av: Ammy och farmor

Vi skickar värmande kramar till dig och din ihophängda kropp!

2009-08-05 @ 11:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0