Nu skall håret vårdas!



Tidigare i veckan köpte jag Sebastians Potion 9. Den kostar lite drygt 300 kronor och det är ju lite maffigt. MEN. Den är så sjukt vårdande och återuppbyggande för mitt stackars hår så jag anser att det är värt utgiften.

Jag älskar när alla produktförråd är fyllda. Alla har en tendens att ta slut samtidigt. Imorgon ska jag fixa klart med hårförrådet, behöver ett hårspray och en inpackning med kopparfärg i.

Det jag har mest ångest för är ansiktsförrådet. Det är helt slut och ansiktet likaså. Måste göra en behandling, samt köpa saker för hundratals pengar. Nackdelen med att börja använda lite dyrare produkter till hår, hud och resten av kroppen är att man blir beroende. No way att jag kan gå tillbaka till att tvätta bort sminket med handtvål och sedan smörja det med Ldb. Det går int.


Jag får se det som den belöning jag får i stället för tobak. Det kostar ju också rätt mycket och det booorde gå jämt upp med Leifs snusförbrukningssumma. När jag väl fyllt mina förråd behövs dom ju inte heller fyllas på igen på minst ett halvår så egentligen är det inte så kostsamt.



Bild tagen på midsommarafton. Jag framför öda skolan i Burträsk. Ett tag stod det Döda skolan där men egentligen heter den så klart Röda skolan. Nu under hösten huserar ett stort gäng från Thailand (?) där. Dom plockar bär och har det nog rätt jobbigt, stackarna. Jag saknar Lindas scarf!

Kommentarer
Postat av: Leif

Hey!

2009-08-30 @ 22:18:42
Postat av: T

mitt ansikte är också slut. fullständigt. kanske borde fylla på här med. Saknar dig!!

2009-08-31 @ 21:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0