På löpen.


Vi har varit ute i skogen nu igen. Skönt som fan är det, förutom när Leif kläckte ut sig nåt om Blair witch project just i samma ögonblick som jag insåg att det var mörkt och rätt otäckt bland träden. Helgens bravader som innefattade alkohol och dylikt gjorde inte heller min kondis bättre men den ska förhoppningsvis bli.



Svettig och med en konstant snurr i luggen. Mitt hår har sagt upp sig och jag vet inte när jag får fixa det nästa gång. Aldrig kanske?

Nu ska jag måla naglarna och bli fräsig.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Usch, ute i en mörk skog när nån nämner den filmen..Fy för, jag ryser...

2009-08-11 @ 22:52:05
URL: http://medelrutanvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0