Pärlor utav svett.


Det är så djuriskt varmt. Jag hormonsvettas dessutom just nu, pga pms, så jobbet är ju inte ultimat. Varmt som en ugn och sen fyra fönar igång samtidigt. Ajajaj. Ska riva i garderoberna nu och kolla om jag hittar nån tunt och slinkigt som jag kan ha imorgon eftersom det tydligen ska bli ännu varmare då.

Vi börar få i ordning riktigt bra här hemma nu! Snart kan vi börja köpa mer småsaker, sånt som är lättare att komma på när man ser vad som fattas. Nu är det bara lite av en röra fortfarande. Det första vi ska köpa nu är nog handdukar, gardiner (vi har gått från fyra fönster till sju!) och mattor. Känner mig redan mer hemma här än jag nånsin gjorde i den förra lyan.

Ikväll har vi invigt elljusspåret med joggingskorna. 2,8 km började vi med och det räckte alldeles utmärkt. Jäkla semester alltså, man är inte fit! Nu känns det dock skönt och jag ska belöna mig med en svalkande pepparmintinpackning åt min stackars hår.

Helgen som kommer blir inte så fartig direkt. Urstädning av gammal lägenhet och tvätt i STORA lass. Har aldrig haft så här mycket smutsiga kläder.

Hej och hå!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0