Vahettnudå.


Imorgon efter jobbet åker jag till Burträsk så jag måste packa allt idag. Sånt tycker jag är jobbigt, särskilt när jag inte ens vet vad jag ska ha för kläder på begravningen. Ska få låna en svart kjol av Johanna på jobbet, hoppas den blir bra.

Vi har fått våra framkallade bilder nu, alla blev kanonfina! Nu måste vi bara fixa ramar och sånt så dom kan visas upp.

På tal om bilder, kolla denna!



Jag och allra sötaste Jossan på konfirmationsläger i Kalvträsk, 1932 typ. Jag är så glad att hon följt med mig sen dess!
Den sitter på kylskåpet och är fin.



Lägger upp en tjusig bild på kvällens goda middag också, Jobbade ju till åtta så det blev rätt enkelt. MEN gott.
Sallad med tonfisk, fetaost, gurka, grovt ris och rostade pinjenötter. Till det ett kokt ägg.




Nu ska vi sova. Vi hörs efter helgen. Kommer vara borta till söndag eftersom vi ska börja städa i farmors hus.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: jossan

Men dra in åt enda glödheta!!! Ha ha får denna vackra bild visas här... Vilket kärt ¨återseende¨.. Åh vilka minnen, Bettan vilken tur att jag har dig!! Hittade föresten Koskorkorten, vilken gången tid, men tur att det finns sjukt mycket "fina" minnen kvar! Puss min vän (PS. hoppas det har gått bra i helgen)

2009-08-30 @ 12:34:48
URL: http://Jossan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0