Dagens kap!



Här följer en bildkavalkad på vad vi lyckats få med oss hem idag. Vi är SJUKT nöjda! Missade att ta kort på vår lilla köksradio samt Leifs nya pjucks.



Var sin komplett nybörjarutrustning till ett väldigt trevligt pris! Synd bara att det är så äckligt kallt ute och att min hals är ond, är lite sugen på att testa.




Dubbeltandborstar! Avancerat!



Detta är min personliga favvo! En låda med...



...en massa små fack i, perfekta för mina öronhängen och halsband! Senast igår funderade jag över hur jag skulle lyckas organisera alla mina smågrejer. Endast 159:- på Boom!



Hämtade också ut ett paket med dessa fräcka boots som jag köpte via Tradera för endast några lappar.



Vi köpte också den här lite töntiga skylten. Den passar så jäkla bra hemma hos oss så vi kunde inte låta bli. Vi älskar vår lya!

Kommentarer
Postat av: Anna

åå vilken fin pryllåda!! Sån vill jag oxå ha :)

2009-12-29 @ 21:14:45
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Terran

likadana skidor... likadana tandborstar.. när kommer träningsoverallerna med tillhörande skärmkepsar?!

2009-12-29 @ 21:24:11
Postat av: Elisabeth

Anna: kanske kan köpa en åt dig om du vill? Om jag hinner till Boom nåt mer innan vi blir av med bilen vill säga...



T: Haha, vi har ju likadana jackor också men i olika färger. Det är bara att erkänna; det är billigare att vara två samt att skärmkepsar är åt helvete för kallt just nu. :)

2009-12-29 @ 21:48:22
Postat av: Krull

Haha. Vilka ihoptöntar ni är. Puss.

2009-12-30 @ 14:44:18
Postat av: Elisabeth

and we loves it! :)

2009-12-30 @ 18:26:15
Postat av: Dessie

Jag fick en likadan skylt av min mor i julklapp, hon tyckte verkligen att den passade in hos oss eftersom att även vi är två hemmakära typer. Jag har även ett par sprillans skidor som inhandlades för 6 år sedan (eh.. klassas de ännu som nya då?!?) och blev åkta på en gång eftersom att jag helt uppenbart inte kan stå på dom utan faller i varje backe och knappt får mig upp! =D Men nu försöker jag mana på Liam att börja åka så det blir väl upp till bevis. hihi

Kram

2010-01-05 @ 05:57:57
URL: http://www.dessies-egna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0