Långsamt, långsamt, åhhh så långsamt.



Nu är jag allt lite tillbaka känner jag! Efter att ha jobbat sex dagar i rad direkt efter förra helgen krävdes det en ordentlig sovmorgon i morse för att hämta igen allt jag förlorat. Orkade till och med gå på Peters 30-årsfest igår! I klackskor! Dock skippade vi klubb för pub så fötterna fick vila lite där. Tog det ruskigt lugnt och har därför orkat städa, tvätta och baka saffransockerkaka idag och bjudit både dagmatte och svärföräldrar på fika. DUKTI'!


Resten av kvällen ska spenderas tillsammans med vad som förhoppningsvis ska bli julkort och teven. Funderar på att äntligen använda oss av det underbara programmet Voddler och se någon finfin rulle. Inte att förglömma risgrynsgrötsmiddag. (GÖTTIG? Ja!)

Imorgon är jag ledig också och ska skämma bort mig med en sjukt lång och ordentlig ansiktsbehandling samt kanske också ett möte med Jossan? Ska ringa henne strax och tjata. Kanske avslutar vi dagen med en svinspruta också. Den som lever får seeeee.



Kommentarer
Postat av: Anna

Ska du göra egna julkort?? WOW!!

2009-12-06 @ 21:25:28
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0