Nyårsraket!



Jag är sjukt trött idag. Som vanligt när man ska upp och jobba efter några dagars ledighet är det fan omöjligt att somna kvällen innan. Tror jag vred mig till efter ett i alla fall. Dagen har varit fullsmockad och imorgon är det ännu mer.

Skönt som bara den är att jag har en underbart mysig kväll att se fram emot efteråt. Eftersom Leif och jag redan i allas ögon är "äckligt pariga", tänkte vi förstärka det genom att fira in det nya året bara vi två. Och Ralf, såklart! Vi ska laga god mat, äta massa godis, se filmer och kolla på fyrverkerierna från vår fantastiska balkongutsikt. Dessutom ska vi dela på vår champagneflaska som vi fick när vi fyllde år. Blir en tipptoppkväll!



Gott nytt hår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va härligt det låter, känner en uns av avis på er. Känner att jag har varit hemma för länge nu... suck. Va duktig du är som sliter så! Guld stjärna i himlen! Vi ses nästa år, kram kram /J

2009-12-30 @ 21:59:44
Postat av: Anonym

Så jävla skönt!



/Linkan

2009-12-30 @ 23:21:45
URL: http://lindfridab.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas ni hade en mysig kväll! Vad åt ni för gott?

2010-01-01 @ 13:01:01
URL: http://annasofia79.blogg.se/
Postat av: Leffe

Vi åt potatisgratäng, oxfilé och laxfjäril - klassiskt men gott. Vi sköljde ner det hela med en och en halv liter Pommac. Sedan vankades det lösviktsgodis och chips. Kvällen avrundades med champagne och jordgubbar. Sweet!

2010-01-01 @ 22:57:32
Postat av: Anna

mums!!

2010-01-02 @ 19:23:31
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0