Om att vara med varandra men ändå inte.


En sak jag verkligen uppskattar med mig och Leif är att vi kan spendera en hel dag i samma lägenhet utan att för den delen vara med varandra. Vi gör olika saker på var sitt håll. Man får tid för sig själv men utan att känna sig ensam. Ibland tittar vi till varandra och säger nåt eller nyper varandra i magen och någon stund kan vi mötas i sängen för eftermiddagssömn. Ibland äter vi också. Annars gör vi andra saker. Jag har läst ut en hel bok idag och Leif har spelat dator. En helt underbar dag i varandras (o)sällskap. Ett sånt sällskap som man känner sig sjukt trygg med.



Imorgon börjar helvetesveckan. Alla ska klippas och fixas inför julen och jag är beredd på tre dagar utan varken lunch-,vatten- eller kisspaus. Sen får jag äntligen sex dagars ledigt.

Kommentarer
Postat av: Anna

God Jul på er själva, å ge G en Jätte Bamse kram och hälsa Nicke och maria en riktigt God Jul från oss!! Vi ses sen när ni har tid- det är rätt man ska itne stressa ihjäl sig... KRAM

2009-12-22 @ 19:25:47
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0