Dag 15.

Okej, i lördags var vi tvungna att platta mitt hår men utöver det har jag fan hållit mig undan. Idag var det rätt skönt och lätt att fixa frippan med tanke på att det nästan inte finns nåt hår att fixa. Min oplattade sanningsbild för dagen blev lite suddig. Kan tyvärr inte ta om den för det måste göras på jobb-toan.




Leif har fått sina glasögon idag. H-E-R-R-E-G-U-D så söt han blev! Trodde inte han kunde bli sötare.

Han har även lånat hem en massa Rocky-album till mig från sin skolas bibliotek så jag tänkte ta en kopp grönt (fettförbrännande) te och fördjupa mig i dem. Angående ordet inom parantes så vill jag med det påpeka att det idag är måndag och vi som vanligt på dessa dagar har startat "vårt nya liv". Det innefattar nyttigt mat (sallad) och grönt te i stället för sambogodis.

Kommentarer
Postat av: Bolin

kan inte riktigt bestämma mig om du är snyggare i håret på bilden eller i lördags när det var plattat, men det är i vilket fall som helst schwajnigt snyggt!

2009-02-23 @ 20:56:49
Postat av: flygarn

Sååååå jäfvla snyggt.

2009-02-23 @ 21:08:14
URL: http://emlicon.blogspot.com
Postat av: T

Vet du, storebro magnus ska också få glasögon!!! Helt jäkla sjukt, men då är det. mobbas INTE när ni ses. Han tycker INTE det är roligt.



Sjukt snyggt hår, även om det är suddigt! Vårsnygg till ditt nya liv!

2009-02-25 @ 23:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0