Drömmen var sann!


Igår pratade vi om hur det är när hundar dör. Jag måste ju ha haft det i bakhuvudet i natt.

Jag hade just somnat men inte så djupt när Ralf tjuter till i sömnen. Jag sätter mig fort som fan upp och lyfter i honom men han är helt lealös. Bara som en trasa. Trodde på riktigt att det var dödstjutet jag hörde. Man är ju inte så smart när man halvsover så jag la mig ner och skrek i kudden. Typ: "neeeeeeej! neeeeeeeeeej! NeEEEEEeeeJ!"

Detta ledde till att Leif vaknade och var livrädd och till sist vaknade även Ralf ur sin äckligt djupa sömn och börjar skälla. Det var ett underbart ljud vill jag lova. Den lilla jävla trasan alltså.

Om jag skriver osammanhängande beror det på att jag just kommit hem från jobbet och inte ätit middag. Och okeeeeej, jag ser Unga Mödrar samtidigt som jag skriver.


Kommentarer
Postat av: Bolin

haha, så söt bild på lillpajken.

2009-02-10 @ 01:18:47
Postat av: Frida

Vilka stora pungkulor han har for sin ringa alder!

2009-02-12 @ 03:44:42
URL: http://fridalindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0