Elfte timmen kvar.


En kund till. Har haft en kvarts rast idag. Mina bihålor, öron och hals känns dubbelt så stora just nu. Den här förkylningen ger sig fan aldrig. Snart spränger det ihjäl mitt huvud.

Men gud så kul färgkursen var! Lyckades få en tjej med mörkmörkbrunt hår till en skitsnygg mörkblond nyans. Utan orange eller gult i! Tog sin lilla tid dock.

När jag slutar ska jag gå och köpa nåt onyttigt och äta. Det är man värd när man jobbat som ett as samt känner sig dålig.

Det pågår riktigt ruskiga saker här i the neighbourhood. Lite otäckt är det allt att sitta själv här på kvällstid.

Jaja. Nu ska jag hitta mina sista krafter långt där inne och vara riktigt trevlig mot min sista trevliga kund.

HÅJ!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ang. tjejen med mörkmörkbrunt hår; det gjorde du bra! Jag får dock en smärre chock varje gång jag går förbi en spegel. haha :)

2009-02-11 @ 22:37:34
URL: http://saftsoppa.wordpress.com
Postat av: Anna

vad då för ruskiga saker? Man blir ju nyfiken!!

2009-02-12 @ 08:35:57
URL: http://annasofia79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0