Min kamp.


I många bloggar kan man följa personer som kämpar med saker. Stora eller små saker.

Jag har just bestämt mig för att sluta använda plattången. Alltså, inte för evigt men i en månad till att börja med. Från och med idag, den 8 februari.

En liten sak bara. Jag får plattånga luggen eftersom den är kort och tjock. Det kan finnas några andra undantag när det är okej men bara om det handlar om nåt viktigt på jobbet eller så.


Är ni med mig? Kommer ni att stötta mig? Jag är laddad. Det här ska jag fan klara! Har inte klarat mig utan den mer än en vecka på snart tio år så det blir en utmaning.



Har för övrigt nosat lite på Blogspot och är lite sugen. Ska jag? Orkar vi?

Kommentarer
Postat av: Bolin

jag följer dig var du än går, för från och med nu är jag dig evigt skyldig min trofasta vänskap. hehe. (Måste ju passa på att tacka igen för att du köpte den fula tröjan åt mig) Och jag säger bara grattis till att du äntligen har insett att du är fin precis som du är i ditt hår. Jag skulle döda för några stackars lockar i mitt eget.

2009-02-08 @ 22:16:26
Postat av: Terran

OJ! Vilket steg! jag stöttar dig, oavsett hur det går. (och som innehavare av blogspot så måste jag säga att jag inte tycker det är särskilt spännande.. men funktionellt)

2009-02-08 @ 22:18:44
URL: http://terrangbg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0